The above table shows the share of respondents familiar with or engaged in e-sports in selected countries in 2020.
위 표는 보여 준다. 비율을 응답자들의 친숙하거나 참여하는 e-스포츠에 선택된 나라들에서 2020년에
Among the countries in the table, / China was the country with the highest percentage both in e-sports familiarity and in e-sports engagement.
나라들 중, 표 안의 / 중국은 나라였다. 가장 높은 비율을 가진 모두에서 e-스포츠 친숙도와 e-스포츠 참여도
When it comes to e-sports familiarity, / Denmark showed a higher percentage than Indonesia, / but the percentage of e-sports engagement in Denmark was lower than Indonesia’s.
e-스포츠 친숙도에 있어서, / 덴마크가 보였으나, 더 높은 비율을 인도네시아보다 / 비율은 e-스포츠 참여도 덴마크의 더 낮았다. 인도네시아(e-스포츠 참여도 비율)보다
The percentage of U.S. respondents familiar with e-sports was higher than that of Spanish respondents, / and with e-sports engagement, / the percentage in the U.S. was more than twice that of Spain.
비율은 미국 응답자들의 친숙한 e-스포츠에 더 높았고, 그것보다 스페인 응답자들의 / e-스포츠 참여도에 있어서 / 비율은 미국의 더 많았다. 두 배보다 그것의 스페인의
While the percentage of e-sports familiarity in Spain was higher than that in the UAE, / the percentage of e-sports engagement in Spain was two percentage points lower than that in the UAE.
비율은 e-스포츠 친숙도 스페인의 더 높았지만, 그것보다 아랍 에미리트 연방의 / 비율은 e-스포츠 참여도 스페인의 2퍼센트포인트 더 낮았다. 그것보다 아랍 에미리트 연방의
As for e-sports familiarity, / among the selected countries, / the UAE and Iraq showed the lowest percentage, / where fewer than a third of respondents in each country were familiar with e-sports.
e-스포츠 친숙도에 있어서, / 선택된 나라들 중, / 아랍에미리트 연방과 이라크는 보였고, 가장 낮은 비율을 / 그곳에서 3분의 1보다 적은 응답자들이 각 나라의 친숙했다. e-스포츠에